
Heb je weleens een spelletje op je telefoon geïnstalleerd?
Soms verwijder je ze meteen en af en toe blijft er één staan die je met regelmaat speelt.
Je vindt het helemaal geweldig en als je daarmee bezig bent vliegt de tijd aan je voorbij.
Toch komt er altijd een moment in het spel dat je moet kiezen.
Blijf ik bij de gratis versie, accepteer ik daarmee de beperkingen of …
... investeer ik in een premium versie dat me naar nieuwe levels brengt die ik anders nooit zal bereiken.
Pas toen ik besefte dat ondernemen hetzelfde is als het spelen van een online game is er veel veranderd.
Jarenlang was ik de persoon die het allemaal zelf uit wilde zoeken. Ik speelde de gratis levels door mezelf uren te verliezen in youtube, podcasts, e-books en de gratis informatie die het internet te bieden heeft.
Mijn vorige bedrijf bleef rondjes draaien doordat ik niet investeerde in nieuwe ontwikkelingen en persoonlijke groei. Ik vond het belangrijk, maar ik gaf er geen geld aan uit. De levels achter de betaalmuur heb ik nooit gezien.
Het resultaat was dat ik de bekende gratis levels bleef herontdekken, totdat ik er klaar mee was en de game verwijderde. Ik trok de stekker uit het bedrijf en ging op zoek naar iets nieuws.
Ik verwijderde het uit het Kamer van Koophandel register alsof ik een game verwijderde van mijn smartphone.
Er ontstond een zoektocht zonder voldoening. Diverse games werden getest maar ook meteen weer verwijderd.
Totdat ik merkte dat ik dat ene spel - dat ik al jaren gratis deed, al een aantal keren had verwijderd en telkens opnieuw installeerde - het allermooiste spel van de laatste 20 jaar vind; SALES
Meteen ben ik er in gaan investeren, heb ik levels gehaald die ik nooit eerder zag en ik ben nog lang niet uitgespeeld. Ik speel sales als een spel. Serieus, maar met veel plezier en duidelijke spelregels.
Dit spel is nu mijn levenswerk, want sales is alles, overal en steeds aanwezig. Iedereen heeft sales nodig. Iedereen gebruikt sales, maar slechts een enkeling is zich bewust van dat wat er gebeurt.
Aanvalsleiders helpt mensen, ondernemers, verkopers en aanmodderaars naar succes.
Dit doen we met passende programma's zoals Succesvol Word Je Zo! , Succes door
Aandacht en Train en Scoor in Sales.
Wil je hulp bij de ontwikkeling van je bedrijf en ben je klaar net het spelen van de gratis versie van de ondernemersgame, laat het weten.
Succesvol word je namelijk nooit alleen!
Succesvolle groet,
Dennis Schomaker